Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a felek kapcsolatát, amelyben a vásárlók (továbbiakban: Felhasználó, Vásárló, Ügyfél) szerződést szerződést kötnek az Optimum Marketing Kft.-vel mint eladóval.

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk. A szerződés akkor minősül megkötöttnek, ha a Felhasználó által a Webáruházban leadott rendelésről a Szolgáltató a megrendelt termék rendelkezésre állásról küldött emailben visszaigazolást ad.

A Webáruházzal kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya kizárólag a telepro.hu Webáruház (továbbiakban: Webáruház vagy Weboldal) felhasználásával, az azon történő megrendeléssel kapcsolatos jogviszonyokra terjed ki.

A telepro.hu webáruházat az Optimum Marketing Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) működteti:

Cégnév: Optimum Marketing Kft.

Alapítás éve: 2004.

Székhely: 1124 Méra utca 5/1.

Adószám: 13304146-2-43

Cégjegyzék szám: 01-09-728403

Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Statisztikai számjel: 13304146-7414-113-01

Személyes ügyfélszolgálat nincsen.

Az ügyfélszolgálat levelezési címe: 1124 Budapest, Méra utca 5/1.

Telefonos ügyfélszolgálat: 06 1 44 33 133 (munkanapokon 9-14 óráig).

E-mail: optimum.marketing@t-online.hu

Jelen ÁSZF a Webáruház használata, valamint a hozzákapcsolódó szolgáltatások körében határozza meg a felek jogait és kötelezettségeit, illetve az egyéb szolgáltatások igénybevételével összefüggő körülményeket.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen ÁSZF 2024. január 1-től hatályos. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat azok hatályba lépése előtt öt nappal a Weboldalon közzétesszük. Minden módosítás hatálya a módosítás után létesített jogviszonyokra terjed ki. Felhasználók a Webáruház használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Webáruház használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Ha a Felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett Webáruházba, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webáruháznak –, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Szerzői jogok

A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Webáruház terjesztésének tekintetében.

Nem engedélyezett a Webáruház oldalain megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése, nyilvánossághoz közvetítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A Webáruház oldalairól és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak a Weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire. A szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti, hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármely más módon megsértse a Szolgáltató szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.

Tilos továbbá a Webáruház tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése, a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése, bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Webáruház vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy bármely más visszafejtő).

A felhasználó a Webáruház egyes részeit saját felhasználás céljából a merevlemezére lementheti, vagy kinyomtathatja, ám ebben az esetben sem válik jogosulttá a Webáruház így többszörözött részének a tovább használatára, terjesztésére, fénymásolására, átvételére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, a tartalom kereskedelmi forgalomba történő hozatalára.

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatók, javíthatók is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és ha úgy dönt, hogy megvásárolja őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, és elfogadja a Vásárlási feltételeket (azaz a jelen ÁSZF-et), akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyek a Webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az áfát tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség minden termék mellett elhelyezett linken, valamint a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Bankkártyás fizetés

A vásárló a Pénztár oldalon rendelkezésre álló fizetési módok egyikével egyenlítheti ki rendelésének értékét, így az ott feltüntetett bankkártyás fizetéssel is, mely kényelmes és biztonságos fizetést biztosít. Bankkártyás fizetés esetén a bankkártya adatai a Webáruházhoz nem jutnak el.

HONLAPUNK PONTOSSÁGA

Azon fáradozunk, hogy honlapunkat működés és tartalmak szempontjából a lehető legjobban gondozzuk és pontosságát biztosítsuk. Amennyiben hibát vagy hiányosságot talál, kérjük küldjön emailt a részletekkel a optimum.marketing@t-online.hu címre.

ELÉRHETŐSÉG

Honlapunk használatával Ön elfogadja az adatvédelmi előírásainkat (Adatvédelmi irányelvek menüpont). Amennyiben az adatvédelmi szabályzattal vagy a honlappal kapcsolatban kérdései lennének, forduljon hozzánk e-mailben: optimum.marketing@t-online.hu.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása a rendelés feladását követő munkanapon történik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre is.

Bankkártya

A kártyás fizetés ingyenes. A bankkártyás fizetés során az OTP Simple Pay, valamint az Ön bankja, illetve a hitelkártyát kibocsátó társaság további kezelési költségeket számolhat fel. A bankkártya adatai nem kerülnek át a Webáruházhoz. Sikeres fizetés esetén, a rendelés „Fizetett” megjelölést kap.

Utánvét

Utánvétes fizetés esetén a vásárló a kézbesítőnek, az áru átvételekor fizeti ki egyben a vételárat és az esetleges szállítási költséget. A kézbesítőnél készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

Szállítás

A szállítási határidő – a kézbesítő cég szolgáltatásától is függően – 2-3 munkanap. A szállító cég előzetesen telefonon is értesíti a vásárlót.

Elállási jog (elállási lehetőség)

A megvásárolt termék esetében elállási jog illeti meg (az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében).

 Mielőtt a terméket használni kezdené, kérjük, vegye figyelembe, hogy a terméket csak abban azesetben tudjuk visszavenni és a vételárat fizetni, ha a terméken nincsenek használati nyomok, továbbá a termék doboza sértetlen és a csomag hiánytalan.

Az elállási határidő a termék átvételétől számított 14 nap. A termék visszaküldésének megszervezése (pl. postai feladás) és a visszaküldés költségei is a vásárlót terhelik.

Ha a Vásárló élni kíván elállási jogával, a terméket az ahhoz mellékelt elállási nyilatkozattal együtt kell kitöltve a Szolgálató részére visszaküldeni.

A visszaküldött terméket munkatársunk ellenőrzi. Ha a termék teljesen gyári állapotú, úgy a vételárat 14 napon belül visszatérítjük. Amennyiben a terméken használati nyomok vannak (pl. kopott, szennyezett), ill. a csomag hiányos, úgy a terméket a vásárló részére visszaküldjük.

Elállás mobiltelefonok esetében:

Higiéniai okok miatt, valamint a személyes adatok védelme érdekében mobiltelefont, illetve regisztrációhoz kötött terméket csak abban az esetben tudunk visszavenni, ha a termék nem volt használva, továbbá a termék doboza sértetlen és a csomag hiánytalan.

Ha tehát Ön kipróbálja a terméket – pl. ellenőrzi a kijelzőt, tanulmányozza a menürendszert –, úgy el tud állni a vásárlástól. Ha azonban a terméket használatba veszi – pl. hívásokat bonyolít, sms-eket küld vagy fogad, alkalmazásokat telepít, fényképeket tárol –, akkor az elállási jogát nem tudja gyakorolni. Elállás esetén minden esetben kérjük a készülék gyári alaphelyzetbe történő állítását, amelyet a készülék menüjében talál meg.

A készülék beállítása során nem kötelező jelleggel kódokat adhat meg (pl. billentyűzár, képernyőzár). A megadott kódokat mindenképpen írja fel, mert a kódok nem ismeret miatt használhatatlanná válik a készülék, és ebben az esetben elállási jogával sem élhet.

Elállás szemmaszkok esetében:

A szemmaszk higiéniai terméknek minősül, így az ide vonatkozó kormányrendelet (45/2014-es kormányrendelet 29. § (1)) értelmében ezeket a termékeket a megvásárlásuk után sem visszavenni, sem cserélni nem tudjuk.

A terméket gondosan becsomagolva, csak eredeti állapotában, eredeti csomagolásban, valamint hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

Elállási jog érvényesítése

  • A fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

  • A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

  • Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

  • Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.

  • Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

  • Elállás esetén a fogyasztót terheli a termék visszaküldésének a költsége.

  • A kormányrendelet 5.§ c) pontja alapján a Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a természeténél fogva vissza nem szolgáltatható termék (pl. étrend kiegészítő) csomagolását, védőfóliáját felbontotta. Ebben az esetben a Vevő a terméket nem jogosult visszaküldeni, és Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésére.

Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl Felhasználó kellékszavatossági jogait már nem tudja érvényesíteni.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult szavatossági igényeit az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti.

Felhasználó – választása szerint – kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást vagy a cserét Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, azonban az áttérés költségét köteles viselni, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. Felhasználó kellékszavatossági igényét közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Felhasználó a teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Felhasználó a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az ‎elállási jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék javítását vagy cseréjét kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős. Felhasználó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi címeken, ill. módon érvényesítheti:

  • Levélben: Optimum Marketing Kft., 1124 Budapest, Méra u. 5/1.

  • E-mai: marketing@t-online.hu

  • : 06 1 44 33 133 (munkanapokon 9-14 óráig).

Jótállás

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Jótállás a vásárlástól számított két héten belül:

Amennyiben a termék két héten belül hibásodik meg, úgy azt Szolgáltató kompletten, a Vásárló számára teljesen ingyenesen cseréli. A cseréről (beleértve a futár küldését és a szállítási díjat is) a Szolgáltató gondoskodik.

A vásárlástól számított két héten túli meghibásodás esetén:

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

  • 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállás érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számla megőrzése szükséges.

Amennyiben a termék első javításakor az eladó részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, akkor értelemszerűen cserélni kell a terméket 8 napon belül, ha erre nincs lehetősége a vállalkozásnak, akkor a vételárat kell a vásárló részére visszafizetni (Korm. rendelet 5. § (5) bekezdése).

Amennyiben a terméket a jótállási idő alatt már háromszor javították, és az negyedik alkalommal is meghibásodik, akkor az eladó köteles a terméket 8 napon belül kicserélni, ha ez nem lehetséges, akkor a vételárat kell visszafizetni a vásárlónak (Korm. rendelet 5. § (6) bekezdése).

Amennyiben a kijavításra, az erre vonatkozó igény közlésétől számított 30 nap alatt sem kerül sor, akkor az eladó köteles a terméket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni (Korm. rendelet 5. § (7) bekezdése).

A jótállási jog terméktől függően a számlával és/vagy jótállási jeggyel érvényesíthető, amelynek módjáról a Szolgáltató a termék csomagolásában elhelyezett tájékoztató segítségével tájékoztatja a Vásárlót.

Nem tartozik a jótállás körébe, ha a hibát például

  • mechanikai sérülés,

  • rendeltetésellenes használat,

  • helytelen tárolás,

  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Ezekben az esetekben a jótállás nem érvényes, és a termék – a Vásárló költségére – csak fizetős javítás keretében javítható (amennyiben a javítás lehetésges).

Panaszok és viták rendezése

A panaszok és vitás esetek rendezése esetében mindent elkövetünk azért, hogy a problémákat megnyugtató módon megoldjuk és a vitás kérdéseket rendezzük. A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Levélben: Optimum Marketing Kft., 1124 Budapest, Méra u. 5/1.

  • E-mai: marketing@t-online.hu

  • Tel.: 06 1 44 33 133 (munkanapokon 9-14 óráig).

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panaszt nem lehetséges azonnal orvosolni, úgy maximum két munkanapon belül a panaszost a megadott telefonszámon visszahívjuk.

Az e-mailen érkezett panaszokat 24 órán belül igyekszünk megválaszolni, de legkésőbb 3 munkanapon belül válaszolunk e-mailen.

A postán érkezett panaszokat a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül (amennyiben a panaszos szolgáltatott telefonszámot) telefonon, vagy írásban levél útján megválaszoljuk.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

Panasztételi lehetőségek:

1. Budapesti Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztálya

cím: 1051 Budapest, Sas u. 19.

postacím: 1364 Budapest, Pf. 144

telefon: 06 1 4502598

e-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

holnap: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

2. Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

3. Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahol regisztrálás után a fogyasztók online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat elektronikus úton rendezhetik a felületen egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Ezen weboldal segítségével a fogyasztók érvényesíteni tudják jogaikat anélkül, hogy a távolság, mint gátló tényező felmerülne.

A fentiek alapján Magyarország is, mint az EU tagja köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU