Vásárlási információk

Jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) szabályozzák a felek kapcsolatát, amelyben a vásárlók szerződést/fogyasztói szerződést kötnek az
Optimum Marketing Kft. ▪ 1124 Budapest, Méra u. 5. – Adószám: 13304146-2-43 – Cégjegyzék szám: 01-09-728403 mint eladóval.

 

A Webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) hatálya az Optimum Marketing Kft. webáruházának (telepro.hu) felhasználásával, az azon történő megrendeléssel kapcsolatos jogviszonyokra terjed ki.

 

A telepro.hu webáruházat (továbbiakban: Webshop) az Optimum Marketing Kft. működteti (továbbiakban: Szolgáltató), melynek:

 

Cégneve: Optimum Marketing Kft.

Alapításának éve: 2004.

Székhelye: 1124 Méra utca 5.

Adószám: 13304146-2-43

Cégjegyzék szám: 01-09-728403

Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Statisztikai számjele: 13304146-7414-113-01

Cég telephelye: 1124, Méra utca 5.

 

Ügyfélszolgálat címe: 1124 Budapest, Méra utca 5.

 

Telefonos ügyfélszolgálati ideje

hétfő: 09.00-17.00

kedd: 09.00-17.00

szerda: 09.00-17.00

csütörtök: 09.00-17.00

péntek: 09.00-17.00

E-mail címe: optimum.marketing@t-online.hu

 

Tárhelyszolgáltató székhelye, telephelye, e-mail címe:

 

Jelen ÁSZF a Webshop használata, továbbá egyéb szolgáltatásainak körébe tartozó valamennyi szerződéses jogviszony tekintetében meghatározza a felek jogait és kötelezettségeit, illetve az egyéb szolgáltatások igénybevételével összefüggő körülményeket.

 

A jelen ÁSZF hatálya a Webshop valamennyi Felhasználójára kiterjed.

 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

A jelen ÁSZF 2018. március 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Webshop működtetője jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat azok hatályba lépése előtt 5 (öt) nappal a weboldalakon közzétesszük. Minden módosítás hatálya a módosítás után létesített jogviszonyokra terjed ki. Felhasználók a Webshop használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Webshop használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

Ha a Felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett Webshopba, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webshopnak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Webshop tartalmának megtekintésére.

 

  1. Szerzői jogok

 

A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webshop, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Webshop terjesztésének tekintetében.

 

Miután a Webshop, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a Webshop oldalain megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése, nyilvánossághoz közvetítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

A Webshop oldalairól és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

 

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire. A szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti, hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármely más módon megsértse a Szolgáltató szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.

 

Tilos továbbá a Webshop tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Webshop vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy bármely más visszafejtő).

 

A Webshop neve szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

Felhasználó a Webshop egyes részeit saját felhasználás céljából a merevlemezére lementheti, vagy kinyomtathatja, ám ebben az esetben sem válik jogosulttá a Webshop így többszörözött részének a tovább használatára, terjesztésére, fénymásolására, átvételére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, a tartalom kereskedelmi forgalomba történő hozatalára.

 

  1. Vásárlási feltételek

 

A termék kiválasztása

 

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése

 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

 

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg nevét, telefonszámát, számlázási és szállítási címét.

 

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, és elfogadja a Vásárlási feltételeket (azaz jelen ÁSZF-et) akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

Árak

 

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség minden termék mellett elhelyezett linken, a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az ÁSZF-ben is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

Bankkártyás fizetés

 

A vásárló a Pénztár oldalon rendelkezésre álló fizetési módok egyikével egyenlítheti ki rendelésének értékét, így az ott feltüntetett bankkártyás fizetéssel is, mely kényelmes és biztonságos fizetést biztosít. Bankkártyás fizetés esetén bankkártya adatai a Webshophoz nem jutnak el.

 

III. ADATVÉDELMI RENDELKEZÉSEK

 

Bevezető

 

Az Optimum Marketing Kft. ▪ 1124 Budapest, Méra u. 5. – Adószám: 13304146-2-43 – Cégjegyzék szám: 01-09-728403  (a továbbiakban: Szolgáltató, adatkezelő), mint adatkezelő (Adatvédelmi azonosító: ), magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen adatvédelmi jogi tájékoztató tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy szolgáltatásával, a webáruház működtetésével kapcsolatos adatkezelése megfelel a jelen tájékoztatóban és a hatályos jogszabályokban meghatározott rendelkezéseknek.

 

Az adatvédelmi tájékoztató módosításai a fenti honlapon történő közzététellel lépnek hatályba.

 

Szolgáltató adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

– 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.)

– 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a 13/A. §-a)

– 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;

– 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§-a)

– 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról

– 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről (kifejezetten a 155.§-a)16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról.

 

Definíciók

 

  1. érintett/Felhasználó: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül vagy közvetve – azonosítható természetes személy;

 

  1. személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

 

  1. különleges adat:

 

  1. a) a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat,

 

  1. b) az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat, valamint a bűnügyi személyes adat;

 

  1. hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;

 

  1. tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;

 

  1. adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végre hajtatja;

 

  1. adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

 

  1. adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

 

  1. nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

 

  1. adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;

 

  1. adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;

 

  1. adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;

 

  1. adatmegsemmisítés: az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;

 

  1. adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;

 

  1. adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is – adatok feldolgozását végzi;

 

  1. adatfelelős: az a közfeladatot ellátó szerv, amely az elektronikus úton kötelezően közzéteendő közérdekű adatot előállította, illetve amelynek a működése során ez az adat keletkezett;

 

  1. adatközlő: az a közfeladatot ellátó szerv, amely – ha az adatfelelős nem maga teszi közzé az adatot – az adatfelelős által hozzá eljuttatott adatait honlapon közzéteszi;

 

  1. adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége;

 

  1. harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

 

  1. gazdasági reklám: olyan közlés, tájékoztatás, illetve megjelenítési mód, amely valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog – ideértve a pénzt, az értékpapírt és a pénzügyi eszközt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti erőket – (a továbbiakban együtt: termék), szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog (a továbbiakban mindezek együtt: áru) értékesítésének vagy más módon történő igénybevételének előmozdítására, vagy e céllal összefüggésben a vállalkozás neve, megjelölése, tevékenysége népszerűsítésére vagy áru, árujelző ismertségének növelésére irányul (a továbbiakban: reklám).

 

Alapelvek

 

  1. Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.

 

  1. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.

 

  1. Személyes adat akkor kezelhető, ha ahhoz az érintett hozzájárul, vagy azt törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben – helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli.

 

  1. Ha az érintett cselekvőképtelensége folytán vagy más elháríthatatlan okból nem képes hozzájárulását megadni, akkor a saját vagy más személy létfontosságú érdekeinek védelméhez, valamint a személyek életét, testi épségét vagy javait fenyegető közvetlen veszély elhárításához vagy megelőzéséhez szükséges mértékben a hozzájárulás akadályainak fennállása alatt az érintett személyes adatai kezelhetőek.

 

  1. A 16. életévét betöltött kiskorú érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges.

 

  1. Ha a hozzájáruláson alapuló adatkezelés célja az adatkezelővel írásban kötött szerződés végrehajtása, a szerződésnek tartalmaznia kell minden olyan információt, amelyet a személyes adatok kezelése szempontjából – e törvény alapján – az érintettnek ismernie kell, így különösen a kezelendő adatok meghatározását, az adatkezelés időtartamát, a felhasználás célját, az adatok továbbításának tényét, címzettjeit, adatfeldolgozó igénybevételének tényét. A szerződésnek félreérthetetlen módon tartalmaznia kell, hogy az érintett aláírásával hozzájárul adatainak a szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez.

 

  1. Az érintett hozzájárulását megadottnak kell tekinteni az érintett közszereplése során általa közölt, vagy nyilvánosságra hozatalra általa átadott személyes adatok tekintetében.

 

  1. Kétség esetén azt kell vélelmezni, hogy az érintett a hozzájárulását nem adta meg.

 

Funkcionális adatkezelés

 

  1. A weboldalon az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

 

  1. A kezelt adatok köre: Felhasználói név, jelszó, vezeték- és keresztnév, cégnév, e-mail cím, telefonszám, fax szám, lakcím, a regisztráció időpontja, regisztrációkori IP cím.

 

  1. Az adatok módosításának lehetősége: A következő adatok módosítását lehet elvégezni a weboldalon: Felhasználói név, jelszó, vezeték- és keresztnév, cégnév, e-mail cím, telefonszám, fax szám, lakcím.

 

  1. Az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal. A számviteli bizonylatokat a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig őrzi meg Szolgáltató.

 

  1. Az adatok kezelésének időtartama: Felhasználó regisztrációjától annak törléséig tart.

 

  1. A kezelt személyes adatok megismerésére jogosultak: az Optimum Marketing Kft. ▪ 1124 Budapest, Méra u. 5. – Adószám: 13304146-2-43 – Cégjegyzék szám: 01-09-728403 ügyvezetője.

 

  1. A fentieken kívül a személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon lehet kezdeményezni: e-mail útján az optimum.marketing@t-online.hu  e-mail címen.

 

  1. A bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más hatóság tájékoztatás adása, adatok közlése céljából megkereshetik a Szolgáltatót.

 

  1. Szolgáltató a fenti hatóságok részére – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges, illetve amely a kérés időpontjában rendelkezésére áll.

 

  1. A Szolgáltató az érintettek által átadott, a Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatokat, információkat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint a személyes adatok gépi feldolgozása során az egyének védelméről, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény előírásainak megfelelően kezeli. A Szolgáltató a feldolgozott adatokat kizárólag személyes azonosításra alkalmatlan formában használja fel.

 

  1. Az adatkezelés célja: Szolgáltató a szolgáltatás (Webshop teljes körű használata, pl. regisztráció, vásárlás, hírlevél küldés) nyújtásának céljából kezeli a Felhasználók személyes adatait, kizárólag az ahhoz szükséges mértékben és ideig. Az adatkezelés minden szakaszában megfelel e célnak.

 

  1. Szolgáltató kezeli továbbá azokat a személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag feltétlenül szükségesek.

 

  1. Amennyiben a személyes adat felvételére a Felhasználó hozzájárulásával került sor, a Szolgáltató a felvett adatokat törvény eltérő rendelkezésének hiányában a) a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából, vagy b) Szolgáltató vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából, ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll, további külön hozzájárulás nélkül, valamint a Felhasználó hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti.

 

  1. A Szolgáltató az általa kezelt személyes adatokkal semmilyen módon nem él vissza.

 

Cookie-k (sütik) kezelése:

 

  1. Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”, melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

 

  1. A kezelt adatok köre: egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok.

 

  1. Az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlap látogatásának befejezéséig, míg más esetben 1 nap, 1 év, illetve 2 évig tart.

 

  1. Az adatkezelés célja: a felhasználók azonosítása, a „bevásárlókosár” nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.

 

  1. A Webshop külső (nem a Szolgáltató által kezelt) szerverre mutató hivatkozásokat is tartalmaznak, ezen linkeken elérhető oldalak esetleg elhelyezhetik saját cookie vagy egyéb fájljaikat a számítógépen, adatokat gyűjthetnek, vagy személyes adatokat kérhetnek. Ezekért Szolgáltató minden felelősségét kizárja.

 

  1. A webáruház látogatottsági adatait a Google Analytics szolgáltatás igénybevételével végzi Szolgáltató. A honlapon a Google Analytics szolgáltatásához kapcsolódó kódok kerültek elhelyezésre, melyek az egyes látogatásokhoz kapcsolható statisztikai jellegű adatot továbbítanak Szolgáltató külső szerverére. A továbbított adatok az érintett kizárólagos azonosítására nem alkalmasak. A Google adatvédelmi elveiről bővebb információ itt olvasható: https://www.google.hu/intl/en/policies/privacy/?fg=1

 

  1. Az adattárolás az érintett informatikai eszközén valósul meg. Az érintettnek lehetősége van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.

 

  1. A Szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a jelen adatvédelmi tájékoztatóban leírtaknak megfelelően, a szolgáltatás teljes körű nyújtásának céljából Szolgáltató összegyűjtse és kezelje személyes adatait.

 

Facebook

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása személyes adatai kezeléséhez a Facebook.com weboldalon.

 

  1. Az adatok forrásáról, azok kezeléséről, illetve az átadás módjáról, és jogalapjáról a http://www.facebook.com/about/privacy/ címen tájékozódhat az érintett.

 

  1. Az adatkezelés célja: A Facebook.com oldalon, a webáruház egyes tartalmi elemeinek, termékeinek, akcióinak, vagy magának a Webshopnak a megosztása, illetve lájkolása.

 

  1. A kezelt adatok köre: Facebook.com közösségi oldalon regisztrált neve, illetve a felhasználó nyilvános profilképe.

 

  1. Az adatkezelés a Facebook.com weboldalon valósul meg, így az adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási lehetőségeire a facebook.com közösségi oldal szabályozása vonatkozik:

(http://www.facebook.com/legal/terms?ref=pf), (http://www.facebook.com/about/privacy/)

 

Adattovábbítás

 

  1. Szolgáltató jogosult az általa kezelt személyes adatokat harmadik személy részére továbbítani.

 

  1. Az adattovábbítás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

 

  1. Az adattovábbítás célja: Online fizetés lebonyolítása

 

  1. A továbbított adatok köre: Név, cím, e-mail cím, telefonszám, tranzakciós jogcím, tranzakciószám, tranzakciós összeg.

 

  1. Az adattovábbítás célja: Házhozszállítás lebonyolítása

 

  1. A továbbított adatok köre: Név, cím, telefonszám, tranzakciós összeg.

 

  1. Az adatokat a következő adatkezelőknek továbbítjuk:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

info@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám: 13-09-111755

Adószám: 12369410-2-44

Közösségi adószám: HU12369410

A Vevőszolgálat elérhető:

a +36 29 88 67 00 vagy +36 20 890 0660 telefonon

a +36 29 88 66 10 telefaxon

az info@gls-hungary.com

https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek

 

Adatbiztonság

 

  1. A Szolgáltató minden szükséges biztonsági lépést, szervezési és technikai intézkedést megtesz a személyes adatok legmagasabb szintű biztonsága, illetve azok jogosulatlan megváltoztatásának, megsemmisítésének és felhasználásának megakadályozása érdekében.

 

  1. A Szolgáltató minden szükséges intézkedést megtesz az adatintegritás biztosítása érdekében, azaz az általa kezelt és/vagy feldolgozott személyes adatok pontossága, teljessége, valamint naprakész állapota érdekében. Biztosítja továbbá, hogy az adatok változatlansága igazolható legyen.

 

  1. A Szolgáltató az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés, sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.

 

  1. Szolgáltató mindent megtesz a kezelt adatok hitelességének, bizalmasságának megőrzése érdekében, és hogy azokhoz az érintettek és az arra jogosultak mindig hozzáférjenek.

 

  1. A Szolgáltató ezért fenntartja a jogot, hogy amennyiben ügyfelei vagy partnerei részéről a rendszerében biztonsági rést érzékel, akkor azokról az ügyfeleit és partnereit tájékoztassa, és ezzel egyidejűleg a biztonsági rés megszüntetéséig a Szolgáltató rendszeréhez, szolgáltatásaihoz való hozzáférését, vagy annak egyes funkcióit korlátozza.

 

Tájékoztatás az adatkezelésről

 

  1. Az érintett kérelmezheti az Szolgáltatónál, hogy az adjon tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését, valamint kérheti személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását.

 

  1. Felhasználó kérelmére Szolgáltató tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az esetleges adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes.

 

  1. Szolgáltató, amennyiben a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot helyesbíti.

 

  1. Törlés helyett Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

 

  1. Szolgáltató törli a személyes adatot, ha kezelése jogellenes, a Felhasználó kéri, a kezelt adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható – feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte.

 

  1. Szolgáltató a helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.

 

  1. A személyes adatok törlésére, zárolására, helyesbítésére 30 nap áll az adatkezelő rendelkezésére. Amennyiben Szolgáltató a Felhasználó helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti igényét nem teljesíti 30 napon belül, úgy írásban közli az elutasítás indokait.

 

MÁS HONLAPOKRA MUTATÓ LINKEK

 

Honlapunk más honlapokra mutató linket tartalmazhat. Felhívjuk figyelmét arra, hogy ezekre kattintva más honlapokra léphet. Nyomatékosan javasoljuk, hogy az ellinkelt weboldalak adatvédelmi szabályzatát olvassa el, mivel azok a miénktől eltérőek lehetnek. Amennyiben honlapunkat elhagyja és egy másikat felkeres, nem vállalunk felelősséget a magánszférája megóvásáért, illetve az információkért, melyeket rendelkezésre bocsát.

 

HONLAPUNK PONTOSSÁGA

 

Azon fáradozunk, hogy honlapunkat működés és tartalmak szempontjából a lehető legjobban gondozzuk és pontosságát biztosítsuk. Amennyiben hibát vagy hiányosságot találna, kérjük küldjön egy emailt a részletekkel a következő címre: optimum.marketing@t-online.hu

 

ELÉRHETŐSÉG

 

Honlapunk használatával Ön elfogadja az adatvédelmi előírásainkat. Ezzel az információk fent leírt módon való gyűjtéséhez és felhasználásához hozzájárul. Amennyiben az adatvédelmi szabályzattal vagy a honlappal kapcsolatban kérdései lennének, forduljon hozzánk e-mailben: optimum.marketing@t-online.hu

 

Jogorvoslat

 

  1. Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha

 

  1. a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Szolgáltatóra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez, vagy az Szolgáltató, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;

 

  1. a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;

 

  1. törvényben meghatározott egyéb esetben.

 

  1. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Ha az Szolgáltató az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

 

  1. Amennyiben a Felhasználó Szolgáltatónak a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen – annak közlésétől számított 30 napon belül – bírósághoz fordulhat.

 

  1. Felhasználó a jogainak megsértése esetén Szolgáltató ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

A rendelések feldolgozása

 

A rendelések feldolgozása a rendelés feladását követő munkanapon történik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

 

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Visszaigazolás

 

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Fizetési feltételek

 

Áruházunkban lehetőség van, bankkártyás fizetésre, utánvéttel történő fizetésre.

 

  1. Bankkártya

 

A kártyás fizetés ingyenes. A bankkártyás fizetés során a Barion.hu, az Ön bankja illetve a hitelkártyát kibocsátó társaság további kezelési költségeket számolhat fel. A bankkártya adatai nem kerülnek át a Webshophoz. Sikeres fizetés esetén, a rendelés „Fizetett” megjelölést kap.

 

  1. Utánvét

 

Utánvétes fizetés esetén a vásárló a kézbesítőnek, készpénzben az áru átvételekor fizeti ki egyben a vételárat és az esetleges szállítási költséget. A kézbesítőnél bankkártyás vásárlásra már nincs lehetőség.

 

Szállítás

 

A Webshopban eladott áruk szállítási feltételei a Szállítási információk részben találhatók és jelen ÁSZF részét képezik.

 

A termék visszaküldése

 

A terméket gondosan becsomagolva, csak eredeti állapotában, eredeti csomagolásban, valamint hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában vesszük vissza.

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

 

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk. A szerződés akkor minősül megkötöttnek, ha a Felhasználó által a Webshopban leadott rendelésről, a Szolgáltató a megrendelt termék rendelkezésre állásról küldött emailben visszaigazolást ad.

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

 

A megrendelőknek a termék átvételétől számított 14 napos visszaküldési garanciát biztosítunk. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy naptári napon belül visszatéríteni.

 

Elállási jog érvényesítése

 

Fogyasztót megillető elállási jogra vonatkozó tájékoztatás:

– A fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

– A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

– Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül

– Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.

– Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

– Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

– Ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

– A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését.

– A kormányrendelet 5.§ c) pontja alapján a Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a természeténél fogva vissza nem szolgáltatható termék (pl. étrend kiegészítő) csomagolását, védőfóliáját felbontotta. Ebben az esetben a Vevő a terméket nem jogosult visszaküldeni, és Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésére.

 

Szavatosság

 

  1. Kellékszavatosság

 

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl Felhasználó kellékszavatossági jogait már nem tudja érvényesíteni.

 

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult szavatossági igényeit az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti.

Felhasználó – választása szerint – kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást vagy a cserét Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, azonban az áttérés költségét köteles viselni, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. Felhasználó kellékszavatossági igényét közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

 

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Felhasználó a teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Ha Felhasználó a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

  1. Termékszavatosság

 

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az ‎elállási jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék javítását vagy cseréjét kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős. Felhasználó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

 

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

  1. Jótállás

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

  1. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

 

Szavatossági igényeit Felhasználó érvényesítheti az alábbi címeken:

Optimum Marketing Kft. ▪ 1124 Budapest, Méra u. 5.

Emai: optimum.marketing@t-online.hu

 

Megrendelő jelzése

 

  1. A megrendelő jelzi a Szolgáltató felé, hogy élni kíván az elállási jogával alábbi e-mail címen: optimum.marketing@t-online.hu.

 

A rendelés beazonosításához a megrendelő a következő adatokat köteles megadni:

– a vásárláskor megadott név és email cím;

– a Megrendelés száma és a termék(ek) cikkszáma (megtalálható a megrendelés visszaigazoló emailben, több termék esetén minden cikkszámot kérünk feltüntetni);

– a megrendelő bankszámlaszáma, ahová a vételár visszautalását kéri.

 

  1. Az 1. pontban leírt kötelezettség teljesítését követően a megrendelő köteles 14 napon belül, saját költségén visszajuttatni a kapott csomag teljes tartalmát

Azaz a vásárolt terméket, a díszdobozt, a számlát, a jótállási jegyet és a kapott esetleges ajándékokat is.

A Szolgáltató postacíme: Optimum Marketing Kft.  1124 Budapest, Méra u. 5. – a fogyasztó postán vagy személyesen köteles a kapott csomagot visszajuttatni.

 

  1. Vételár visszautalása 14 munkanapon belül

 

Amennyiben minden hiánytalanul, és sérülésmentesen visszaérkezett a megadott címre, a Szolgáltató 14 munkanapon belül visszautalja a teljes vételárat, a megrendelő által megadott bankszámla számra.

 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

 

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért nem vállal felelősséget a Szolgáltató.

 

(Jogszabály az elállási jogról: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, ingyenes elérés: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR&celpara=#xcelparam)

 

  1. Tulajdonjogi kikötés

 

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

 

  1. Megrendelés módosítása, törlése

 

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét a rendszer regisztrálta és továbbította a Szolgáltató illetékes munkatársa felé.

Amennyiben ez az email a Fogyasztóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

 

A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „Ügyfélszolgálat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

 

A megrendelés utólagos módosítására írásos formában, e-mailben kerülhet sor ugyfelszolgalat@ekszerakcio.hu email címen.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

Panaszaival és vitarendezés érdekében ügyfélszolgálatunkhoz is fordulhat, ahol mindent elkövetünk azért, hogy a problémákat megoldjuk és a vitás kérdéseket rendezzük. A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Emporia Style Kft.

Ügyfélszolgálat címe: Optimum Marketing Kft. – 1124 Budapest, Méra u. 5.

Ügyfélszolgálatának telefonszáma: 06 1 201 3549.

Telefonos ügyfélszolgálati ideje

hétfő: 09.00-17.00

kedd: 09.00-17.00

szerda: 09.00-17.00

csütörtök: 09.00-17.00

péntek: 09.00-17.00

E-mail címe: optimum.marketing@t-online.hu.

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panaszt nem áll módunkban azonnal orvosolni úgy maximum két munkanapon belül a panaszost a megadott telefonszámon visszahívjuk.

 

Az e-mailen érkezett panaszokat 24 órán belül igyekszünk megválaszolni, de legkésőbb 3 munkanapon belül válaszolunk e-mailen.

 

A postán érkezett panaszokat a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül (amennyiben a panaszos szolgáltatott telefonszámot) telefonon, vagy írásban levél útján megválaszoljuk.

 

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

 

Panasztételi lehetőségek:

 

  1. Budapesti Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztálya

cím: 1051 Budapest, Sas u. 19.

postacím: 1364 Budapest, Pf. 144

telefon: 06 1 4502598

e-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

holnap: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

 

  1. Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

  1. Online vitarendezési platform:

 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahol regisztrálás után a fogyasztók online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat elektronikus úton rendezhetik a felületen egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Ezen weboldal segítségével a fogyasztók érvényesíteni tudják jogaikat anélkül, hogy a távolság, mint gátló tényező felmerülne.

 

A fentiek alapján Magyarország is, mint az EU tagja köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

 

Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU